torsdag 5. april 2012

LINKER TIL AKTIVITETER.

Gummibåtfestival.

Padle i Ogge. 15 min.  30 min til Ogge Gjesteheim som har kanoutleie.

Mollestadeika. Norges nest største tre. 3 km herfra.

Svaland Keramikk. ca. 15. min

Laksefiske i Tovdalselva. Facebookside. Elva renner rett nedenfor eiendommen vår.

Dyreparken. 30 min

Mineralparken på Evje. ca 1 time.

Aquarama Badeland i Kristiansand, ved bystranda.

Planeten Pluto Sørlandets nyeste og største lekeland 30 min.

Sørlandssenteret og Sørlandsparken. Et handleeldorado. Her finner vi Stoff og Stil, Home & Cottage, Panduro Hobby osv.. ca. 30 min

IKEA ca. 30 min

Klatring på Sørlandet

Troll Aktiv. Klatring, rafting, bike park, gokart, paintball. ca. 1 time

Hamresanden. 3 km lang badestrand.  20 min

Visit Sørlandet.Den offisielle reiselivsportalen for Sørlandet.

Lillesand. Den nærmeste byen. 30 min

Kristiansand sentrum. 35 min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar